Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007

Ιατρικά

- Βήχετε πιο άνετα σήμερα το πρωί!!!
- Προπονιόμουνα όλο το βράδυ γιατρέ.
*********
- Γιατρέ, νομίζω πως είμαι άλογο ιπποδρομιών.
- Από πότε?
- Από τότε που κέρδισα το ντέρμπι.
*********
- Λοιπόν, η εγχείρηση για να διορθώσουμε την κώφωση σας, πέτυχε!
- Τι πράγμα ?
*********
- Αδελφή, είμαι στο κατώφλι του θανάτου.
- Μη στεναχωριέστε, ο γιατρός θα σας βοηθήσει να το περάσετε.
********
- Δυστυχώς σας μένουν 24 ώρες ζωή, αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο...
- Μα τι λέτε γιατρέ? Τι θα μπορούσε να 'ναι χειρότερο?
- Σας ψάχνω από χτες...
********
- Γιατρέ, είναι ένας αόρατος άνδρας στο σαλόνι. Να περάσει?
- Όχι. Πες του ότι δεν μπορώ να τον δω τώρα.
*********
- Γιατρέ, είμαι διχασμένη προσωπικότητα.
- Αδελφή, φέρε μια καρέκλα ακόμη...
*********
- Έχετε δυσκολία να πάρετε μια απόφαση?
- Και ναι και όχι γιατρέ μου.
**********
- Γιατρέ, κατάπια το κλαρίνο μου.
- Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.
***********
- Μα μη φωνάζετε! Δεν άγγιξα ακόμα το δόντι σας!
- Το ξέρω γιατρέ, αλλά πατάτε πάνω στο πόδι μου.
************
- Γιατρέ, γιατί βρωμάει το στόμα μου?
- Μήπως έχεις κανένα σάπιο δόντι
- Όχι, μόνο μια γέφυρα έχω.
- Ε! αυτό είναι... Κάποιος έχει χέσει κάτω από τη γέφυρα.
**********
- Γιατρέ, κάθε πρωί που ξυπνάω αισθάνομαι τρομερό πονοκέφαλο, ναυτία και δε με κρατάνε τα πόδια μου. Μετά από ένα τέταρτο όμως, όλα μου περνάνε... Τι να κάνω?
- Να σηκώνεστε ένα τέταρτο αργότερα.
**********
- Γιατρέ μου, έχω κίτρινα δόντια!
-Τι να σας πω... Φορέστε καφέ γραβάτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Online τώρα στο blog της Mania...

who's online