Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

Στον Παθολόγο

Ένα ζευγάρι μπαίνει στο ιατρείο ενός παθολόγου.

-Γιατρέ, έχουμε πρόβλημα στο σεξ.

-Μα εγώ είμαι παθολόγος! Πηγαίνετε σε σεξολόγο ή σύμβουλο γάμου!

-Όχι, όχι! Εμείς σ' εμπιστευόμαστε. Είμαστε σίγουροι πως μπορείς να μας βοηθήσεις.
Γδύνονται επιτόπου, πέφτουν στον πάκο του γιατρού και αρχίζουν να κάνουν έρωτα. Κάποια στιγμή τελειώνουν και ο γιατρός τους λέει:

-Δε βλέπω να έχετε κανένα πρόβλημα. Μακάρι να τα καταφέρναμε το ίδιο καλά με τη γυναίκα μου.
Το ζευγάρι φεύγει και επιστρέφει μετά μια εβδομάδα. Το ίδιο σκηνικό. Τρίτη εβδομάδα, τέταρτη, οπότε ο γιατρός τους λέει:

-Ρε παιδιά, μήπως έχετε παράξενα γούστα; Μήπως, απλώς, θέλετε να σας βλέπουν όταν κάνετε έρωτα;

-Όχι γιατρέ μου, λέει ο άντρας. Αλλά, να: Αν το κάνουμε στο σπίτι μου θα μας πιάσει η γυναίκα μου. Αν το κάνουμε στο δικό της, θα μας πιάσει ο άντρας της. Το ξενοδοχείο θέλει δέκα χιλιάρικα. Εσύ χρεώνεις πέντε και τα μισά τα πληρώνει το ΙΚΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Online τώρα στο blog της Mania...

who's online