Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007

Ιατρικά

- Δε βρίσκω σαφή αιτία για τα συμπτώματα σας. Μάλλον φταίει το ποτό...
- Εντάξει γιατρέ. Να ξανάρθω όταν θα ξεμεθύσετε;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Γιατρέ νομίζω ότι χρειάζομαι γυαλιά.
- Σίγουρα κύριε. Εδώ που μπήκατε είναι ταχυδρομείο.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Γιατρέ νομίζω ότι είμαι μήλο!
- Ελάτε πιο κοντά. Δεν δαγκώνω.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Γιατρέ κανείς δε με παίρνει στα σοβαρά.
- Θα αστειεύεστε βέβαια...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Γιατρέ νιώθω πάντα αυτόν τον πονόματο όταν πίνω τσάι.
- Δοκιμάσατε να βγάλετε το κουταλάκι?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Γιατρέ μου, μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη ?
- Βεβαίως! Να ξαναρθείτε αύριο.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Γιατρέ, νομίζω ότι έχω τηλεπάθεια.
- Το ήξερα ότι θα το πείτε αυτό
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Γιατρέ, μου χάλασε το ακουστικό βαρηκοΐας.
- Τι έπαθε?
- Δέκα παρά τέταρτο.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Όταν σηκώνεστε το πρωί έχετε πρησμένη γλώσσα, ένα πόνο στη ράχη και μια φοβερή κατάθλιψη?
- Ακριβώς γιατρέ μου.
- Κι εγώ! Αναρωτιέμαι τι να είναι ..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Γιατρέ μου, κατάπια ένα στυλό. Τι να κάνω?
- Να χρησιμοποιείτε μολύβι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Online τώρα στο blog της Mania...

who's online