Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007

Ιατρικά

- Γιατρέ μου,μερικές φορές θέλω να σκοτώσω τον εαυτό μου.
- Αφήστε το σε μένα...
#################
- Θα παίρνεις όλα τα χάπια που σου έδωσα. Το πρωί το κόκκινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι το πράσινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, και το βράδι το μπλε χάπι με ένα ποτήρι νερό.
- Μα τι έχω γιατρέ μου?
- Δε πίνεις πολύ νερό.
################
- Πόσα θέλετε γιατρέ για να μου βγάλετε το χαλασμένο δόντι?
- 20.000 δρχ
- 20 χιλιάρικα για δουλειά λίγων λεπτών?
- Αν θέλετε μπορώ να κάνω την εξαγωγή πάρα πολύ αργά.
################
- Γιατρέ μου, χάνω πολύ εύκολα την υπομονή μου
- Μιλήστε μου για το πρόβλημα σας.
- Μόλις σου το είπα ρε ηλίθιε!
#################
- Γιατρέ, όλοι νομίζουν ότι είμαι ψεύτης.
- Δεν το πιστεύω.
#################
- Κύριε μου, είστε κιρρωτικός.
- Γιατρέ μου μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη ?
- Βεβαίως! Είστε και άσχημος.
#################
- Γιατρέ μου, η καρδιά μου χτυπά ακανόνιστα.
- Μην ανησυχείτε, σε λίγο θα θέσουμε τέρμα σ' αυτό!
################
- Γιατρός: Μα, 20 χιλιάρικα για δουλειά λίγων λεπτών? Ούτε εγώ που είμαι γιατρός δεν παίρνω τόσα.
- Υδραυλικός: Το ξέρω κύριε. Κι εγώ γιατρός ήμουνα.
##################
- Τι παίρνετε για τον πονοκέφαλο;
- Ένα λίτρο κρασί το προηγούμενο βράδυ γιατρέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Online τώρα στο blog της Mania...

who's online